Tuesday 26 July 2011

Makan-makan di Fish & Co


Jom makan Fish & Chips pulak, kali ini saya cuba di Fish & Co, One Utama. Yeayyy, saya suka ke OU kerana disini banyak pilihan makanan dan shopping pun layannnn.

Beberapa kali ke OU, hanya intai dari luar kedai saja. Kebetulan minggu lalu, tak tahu nak makan kat mana maka saya pun singgah ke sini. Banyak pilihan perasa, dalam gambar nampaklah berbeza tapi bila pesanan sampai, kenapa samaaaaa je ?


Ada juga pilihan pasta, pasta dia boleh tahan rasanya. Next time boleh cuba carbonara spaghetti pulak.


Pilihan saya untuk kali ini, New York Fish & Chips ! Dengan harapan dan doa, semoga satu hari nanti dapat menjejakkan kaki ke NY pulak. Weeeehhoooo.


Harganya tidak mahal sangat, dengan RM13.90 kita boleh share dengan teman. Tiba-tiba teringat fish & chips di London, sangat besar portionnya sampai menolak ke tepi. Arggh. Saya selalu flash back kenangan ke Europe kan. Maaf, terlalu indah untuk tidak saya kenangkan. Sabar je lah kalau saya selalu bercerita balik ya. Hehe.

Okay..... tak perlu risau ya untuk makan disini !

2 comments:

@xiM said...

like this entry

shoeque said...

hehe takde pulak button like kat blog kan mcm fb.. tq axim.. :)