Tuesday 26 July 2011

Makan-makan di Chili's

Salah satu favorite kedai untuk makanan western saya ialah di Chili's, banyak pilihan steak dan tak kurang juga dengan pilihan makanan lain.

Seperti biasa, pilihan outlet Chili's saya masih di OU. Kali ini saya hanya memilih makanan ringan saja seperti nachos dan tortilla sebagai makan petang, nak makan steak macam heavy sangat untuk hari tu. 

Pilihan saya pada petang itu ialah Grande Nachos


Piled high with seasoned beef, cheese, sour cream and pico de galle. Apa-apa je lah, janji hasilnya sebegini....


Wallaweii... Sedapya nachos ni... Macam kudapan saja, boleh makan berempat sambil borak-borak. 

Selain itu, saya juga memesan Quesadillas


Marinated chicken with grilled onions and Jack cheese in tortillas. Served with sour creme and house-made pico de gallo.


Memangkan saya cuma datang berdua, kami cuma menghabiskan nachos saja. Tortillas ni mengenyangkan pula, saya cuma makan sekeping saja dan selebihnya mintak bungkus. Jimat kos makan malam. Weee.....

Saya teringin nak cuba burger di Chilis, ramai yang mengatakan burgernya sedap. Selama ini makan steak saja disini, lain kali datang boleh la order makanan lain pula. 

2 comments:

Ijahans said...

alooosss lah... wak teliur oghey belako tuh...

shoeque said...

lalala