Friday 30 September 2011

Makan-makan di Italiannies



Jom makan pasta ! Dah tentu Italiannies merupakan salah satu pilihan terbaik. Saya berkesempatan ke Italiannies The Curve, Kota Damansara yang pastinya berdekatan dengan rumah saya sahaja.


Pilihan saya pada hari tersebut ialah 4 Cheese Pizza sebagai starter dan untuk main course saya memilih Fettuccine with mushrooms, turkey ham and peas.

Mula-mula mereka akan hidangkan roti kepada kita, roti yang sedap dimakan begitu saja. Lembut dan panas.



Kemudian tibalah starter yang saya order. 4 cheese pizza topped with Philadelphia cream, mozzarella, parmesan and gorgonzola cheese. Sangat sedap okay ! Lupakan soal d.i.e.t. kalau mau makan 4 cheese pizza ini.

phew !

tengok, cheese yang berjuraian ituu

Pasta sudah sampai. Hidangan yang boleh dikongsi (saya makan berdua pun masih ada lebihan), ini sedap tetapi bila suapan kelima agak memuakkan. Maklumlah pasta, creamy pulak tu. Tetapi bagi yang suka, memang sedap. Mungkin sebab saya dah kenyang dengan pizza sebelumnya. 

my pasta
 Cuma saya agak kecewa dengan jus mango pilihan saya, saya sangkakan jus dari buah yang asli tetapi sekadar jus dari kotak sahaja. Pada harga RM8 segelas, bagi saya jus kotak terlampau mahal.

mango juice

Apapun, di Italiannies pastinya seronok untuk kita sambut hari lahir bersama rakan-rakan atau keluarga. Portion pastanya boleh dikongsi, dengan pilihan menu yang berbeza pastinya saya akan datang lagi untuk mencuba menu yang lain pula.




2 comments:

Ijahans said...

ooowhh... i'm waiting for my next year birthday at Italiannno...
bilo nok layan ketam beb?

shoeque said...

ketam ? yeay. counting january to come yeaaahuuuu