Wednesday 26 June 2013

Aloha

Tiba-tiba dapat email orang komen kat entry Jalan-jalan Kota London. Err... ku ada blog ? Teng teng teng... ibarat orang dah hilang ingatan jadinya. Sesungguhnya ingatan ini masih ada, cuma saya terrrrramatlah bizi nak mengupdate apa jua cerita.

Selepas HK haritu, entry pun masih tergantung dan saya memutuskan untuk tidak menyambung entry HK lagi. Saya akan kembali menulis, insyaAllah dengan keizinanNya memberikan sedikit masa untuk saya bercerita. Tentang pengalaman perjalanan saya yang terkini.

Ehem. Baru balik dari Italy uols. Dan kalau rajin, saya akan update jalan-jalan ke Medan, jalan-jalan ke LEGOLAND, dan jalan-jalan ke Mabul. Mak aih, banyak rupanya saya berjalan tapi tetap menyepi dari blog sendiri kan. Huh.

Okay, nanti saya sambung ya

5 comments:

Unknown said...

salam...aunty suka travel blog you.aunty baru blk berkelana dgn Kelana convoy dlm conquest of europe...blog you telah banyak membantu esp masa di London...tq

shoeque said...

Salam kak. Tkasih sudi baca blog saya ya. Alhamdulillah dpt membantu perjalanan akak bsama KC. Best kan jln2....

Jari Manis said...

Salam kenal...

dh lama JM follow blog ni..tunggu punga tunggu tak ada entry baru tapi JM tetapi sabar menuggu..hoyyeee dah nk mula menulis yek...cecepat tak sabar JM nk baca tau

Unknown said...

hai aunty... saya lama dah tunggu post post terbaru aunty. sebelum tuh aunty tolong bersih kan sawang sawang ni yer...

shoeque said...

JM : wah tak sangka ada yg menunggu hehe.. okay semangat2... 1-2-3

mamalija : ye la nak, nnti nek tulis k. wekkkkkkkkkkkk.